#1 2010-09-22 20:03:39

Quniek

Administrator

13443966
Zarejestrowany: 2010-09-22
Posty: 87
Punktów :   

Elfbot - Poradnik

Elfbot NG-wszystko co powinieneś o nim wiedzieć.

http://img545.imageshack.us/img545/4131/elfmainskrin.png

1.Healing

http://img580.imageshack.us/img580/2396/healing.png
Jest to prawdopodobnie najpotrzebniejsza opcja w bocie-bez niej nasza postać łatwo i szybko „poszła spać” do temple.

Spell Hi-Pierwszy poziom healingu w Elfbocie. Pierwsze okienko od lewej odpowiada za czar którego bot ma użyć (np. exura),drugie za liczbę punktów życia (hp) przy których ma użyć podanego wcześniej czaru,trzecie oknienko natomiast odpowiada za ilość many potrzebnej do użycia danego czaru.
Np. wypełniając okienka -Exura -200 -20 bot użyje czaru exura gdy ma 200 hp (bądź mniej) lecz użyje go tylko wtedy gdy postać ma 20 many lub więcej.
Spell lo-Drugi poziom healingu. Wypełniamy go identycznie jak pierwszy poziom.
UH Rune-Ktoś jeszcze ich używa? Okej,spokojnie,tutaj w okienku wystarczy wpisać liczbę punktów życia przy której ma być użyta runa. np. wpisując 100-bot użyje runy gdy będzie miał 100 hp lub mniej.
HP Potion-Potion leczący,w pierwszym okienku wpisujemy liczbę hp przy której bot ma wypić potiona,w drugim okienku wybieramy potiona którego ma użyć. (potka wybieramy kursorem góra/dół). np. wpisując 1000 i wybierając Ultimate-bot użyje Ultimate Health Potiona gdy postać będzie miała 1000hp.
Mp Potion-Potion odnawiający manę w pierwszym okienku wpisujemy liczbę many przy której bot ma wypić potiona,w drugim okienku wybieramy potiona którego ma użyć. (potka wybieramy kursorem góra/dół). np. wpisując 1000 i wybierając Great-bot użyje Great Mana Potiona gdy postać będzie miała 1000mp. (mana points-punktów many)
Healer options-Ta kategoria odpowiada za przerwy w leczeniu postaci,jeśli gramy na Rl Tibii polecam zostawić opcje domyślne,na otsach z mniejszym exhaustem można zmienić. (1000ms-1 sekunda).
Heal Friend-Tutaj ustawiamy opcję leczenia kolegów. Health-wybieramy potiona którym mają być używane do odnawiania Hp,Mana-potion odnawiający manę. Pamietaj,że bot będzie leczył tylko ludzi wpisanych w Lists.

Aby wprowadzone opcje zaczeły działać należy kliknąć opcję Save w bocie.

2.Aimbot

http://img820.imageshack.us/img820/3033/aimbotq.png
Ta opcja jest bardzo przydatna w przypadku bitki,po co odliczać na ventrillo skoro i tak ktoś strzeli na 2,inny nie strzeli w ogóle. Lepiej ustawic Aimbot'a !
Aby Aimbot działał wystarczy ustawić opcje:
Aim Leaders w okienku obok wpisujemy nick osoby która ma rozpocząć kombo. Np. Killer
Lock on leader's target zaznaczamy tą opcję aby Aimbot wybrał tą samą osobę co leader.
Aim type tutaj wybieramy typ Attack i runę której ma użyć Aimbot w kombo. Np. Attack SD.

Ustawiając w ten sposób Aimbota,bot zaatakuję tą samą osobę co osoba z nickiem Killer,do kombo zostanie użyta runa Sd.

Teraz czas na pozostałe opcje:
a) Core Aimbot:
Priotitize mages with least cur mp-Zaznacza sorcerer'a/druid'a który ma najmniej many.
Prioritize mages with most miss. mp-Zaznacza sorcerer'a/druid'a który ma najwięcej many.
Choose enemies with lowest cur hp-Zaznacza przeciwnika z najmniejszą ilością hp (niezależnie od profesji).
Auto combo paralyze/leader target-Jeśli leader Aimbota wybierze osobę z paraliżem nasz bot zaatakuje ją,jeśli ta osoba nie będzie sparaliżowana-bot nie zaatakuje tej osoby.
Trace shots-Dokładniej widać kto w kogo strzela z run.
Display best target-Zaznacza najlepszego przeciwnika (wg bota) .
Discount Protection zones-Zaznacza osoby bez pz
Lock on paralyzed sub/enemies-Zaznacza każdego wroga/podwroga który ma na sobie paraliż.
Choose subenemy if no enemy-Zaznacza podwroga jeśli na ekranie nie ma wroga.

b) Trigger Aimbot:
Word triggering enabled-Zaznaczając tą opcję włączasz Trigger Aimbot.
Execute automatically-Zaznaczając tą opcję będziesz automatycznie "strzelał" z target leaderem (którego podałeś wcześniej) jeśli opcja ta jest wyłączona pozostali (którzy mają ciebie w leaderze) będą musieli czekać na twój strzał.
Target others if target can't be shot-Gdy zdarzy się sytuacja, że bot nie widzi postaci w którą atak wymierzył Aim Leader,bot będzie ostrzeliwał inną postać.
Combo-Po wpisaniu tutaj komendy ] wszystkie postacie z ustawionym Aim Leaderem będą ostrzeliwać daną postać co np. 2 sekundy.
Sync combo-Po wpisaniu w to pole odpowiedniej komendy, Aimbot zatrzyma na chwilę kombo aby "odliczyć" je od nowa.
Paralyze-Po wpisaniu w to pole odpowiedniej komendy,zmusza druida z wypełnionym polem do sparaliżowania danego gracza.

Więcej o Aimbocie tutaj:
Aimbot Tutorial na oficjalnym forum Elfbota.

c) Pozostałe
Ignore lower priority leaders-Ignoruje mniej ważne targety.
Target enemies only if skulled/war-Atakuje wroga tylko ze skullem.
Target subenemies if skulled/war-Atakuje podwroga tylko ze skullem.
Target others if skulled/war-Atakuje kazdą inną osobę ze skullem.

UwagaW większości przypadków potrzebna jest uzupełniona tabelka Lists.
Polecam ją wypełnić zanim ustawimy Aimbota,aby uniknąć przypadkow w których bot zaatakuje kogoś z naszej gildii.
Pamiętaj również aby po ustawieniu Aimbota kliknąć przycisk Save w bocie.

3.Lists

Tutaj możemy bardzo łatwo oznaczyć swoich wrogów,podwrogów,przyjaciół i podprzyjaciół.
Bardzo przydatne na Open Battle.
a) Listy:
Enemy names-Tutaj wpisujemy nicki naszych wrogów, tych najważniejszych
Subenemy names-Tutaj wpisujemy nicki naszych podwrogów,tych mniej ważnych noobków.
Friend names-Tutaj wpisujemy nicki naszych przyjaciół,najważniejszych.
Subfriend names-Tutaj wpisujemy nicki podprzyjaciół,tych troche mniej ważnych.

Przydatne podczas używania Aimbota,Healingu przyjaciół w potrzebie.
Dla bota priorytetem zawsze będzie Enemy lub Friend,gdy żaden gracz z listy Enemy/Friend nie będzie potrzebował "tp do temple" lub pomocy w leczeniu dopiero wtedy bot przejdzie do Podprzeciwników i Podprzyjaciół i wykona akcję którą ustawiliśmy wcześniej. Np. jeśli używamy Aimbota który ma strzelać w Enemy a żaden z nich nie znajduje się na ekranie,lecz w naszym zasięgu jest Subenemy Aimbot zacznie celować właśnie w niego. (oczywiście przy odpowiednich ustawieniach Aimbota).

b) Oznaczenia
Team marks-Zaznaczając tą opcję włączamy oznaczenia przyjaciół i przeciwników.
Color outfits of listed players-Zaznaczając tą opcje włączamy oznaczanie graczy z listy.
Invite requests-Wpisując dowolne słowo (np. torg),każdy z graczy który napisze na ekranie
słowo torg zostanie automatycznie przyjęty do party.
1b) Treat war enemies as:
a) Enemies-Przeciwnicy wojenni bedą oznaczani jako wrogowie.
b) Subenemies-Przeciwnicy wojenni bedą oznaczani jako podwrogowie.
2b) Treat war allies as
a)Friends-Przyjaciele wojenni będą oznaczeni jako przyjaciele.
b) Subfriends-Przyjaciele wojenni będą oznaczeni jako podprzyjaciele.

4.Hud
http://img714.imageshack.us/img714/2677/hudbg.png

Hud-Tutaj możemy ustawić automatyczne wyświetlanie:
-Gildii,Hp,Many,Profesji pod nickiem gracza.
-Czas do zniknięcia Pz'a za zabicie osoby
-Czas do wygaśnięcia Magic Wall'a

a) Player info-Tutaj znajdują się opcje dotyczące graczy.
Player Info Enabled-Zaznaczamy to aby włączyć pokazywanie innych opcji.
Show guild name-Gildia w której jest dana postać będzie pokazywana pod nickiem danego gracza.
Show vocation,level,hp-Pod nickiem gracza będzie widoczna jego profesja,poziom i liczba punktów życia.
Show estimated mana-Kolo liczby punktów życia będzie wyświetlała się przypuszczalna liczba many która może mieć w tej chwili dany gracz.
Look at players automatically-Bot będzie automatycznie sprawdzał każdego gracza. Nie będziemy musieli klikać na niego ręcznie.
Cache player information-Wszyscy spotkani gracze i informacje o nich będą zapisywane do folderu playerinfo w Elfbocie. (domyślnie C:\Program Files\ElfBot NG\playerinfo)
Look and update cached entries-Bot będzie aktualizował zgromadzone dane jeżeli bedą tego wymagały.
b) Display options
On-screen Info Enabled-Zaznaczamy to aby kolejne opcje były wyświetlane na ekranie.
General Information-Informacje podstawowe,Ping,Exp/h,Stime,Aktualny/Ostatni target postaci.
Death timers-Opcja ta ukazuje kiedy na naszych oczach została zabita postać,bardzo przydane gdy chcemy „zgubić” pz'a.
Magic wall timers-Gdy na naszych oczach zostanie rzucony Magic wall pojawi się informacja za ile sekund ulegnie on rozpadowi.
Activated hotkeys/shortkeys-Opcja ta pokazuje jakie hotkey'e/shortkey'e mamy w tym momencie aktywne.
Healing percentages-Gdy gracz/potwor straci punkty życia/many lub uleczy się,opcja ta pokaże nam ile % hp odnowił/stracił gracz/potwór.
Damage per secon-Zostanie wyświetlony damage zadawany na sekundę danemu graczowi/potworowi.
Navigation & exiva players-Gdy będziemy kogoś szukać za pomocą czaru Exiva,na krawędzi pola gry zostanie wyświetlony nick postaci,liczba kratek (sqm) w ilu dana postać jest od nas oddalona.


Pamiętaj również aby po ustawieniu Hud'a kliknąć przycisk Save w bocie.

5.Hotkeys

http://img178.imageshack.us/img178/2473/hotkeys.png
To tutaj wklejamy skrypty,możliwości Elfbota są praktycznie nie skończone. Możemy ustawić np. skrypt na Kombo Ue działający na zasadzie- If Slycho says 'exevo gran mas frigo' say 'exevo gran mas flam'. (oczywiście skrypt wygląda inaczej,opisałem ogólne działanie tego skryptu).

Hotkeys enabled-Zaznaczając tą opcję uaktywniamy działanie hotkeyów.
Persistent- Po wpisaniu skryptu w Persistent będą ukazywały się informacje aktualizujące się podczas gry.
Np. Gold/h,gp/h.
Tutaj za pomoc dziękuję użytkownikowi Ryha
Edit-Tutaj edytuje się opcje które są aktywowane poprzez aktywowanie Persistent
Create Hotkey-Tutaj tworzymy/edytujemy hotkeye,daruje sobie tutorial tworzenia Hotkeyów,polecam tutoriale na oficjalnym forum.
Panel Hotkeyów-Zaznaczając 'kratkę' robimy hotkey dostępnym poprzez aktywowanie w grze. Kratka obok odpowiada klawiszowi który będzie aktywował hotkey w grze. Najszersza kratka obok to miejsce na wklejenie skryptu (jak kto woli-hotkeya).

6.Shortkey's
http://img693.imageshack.us/img693/5594/shortkeys.png

Shortkeye są odpowiednikiem hotkeów,z tą róznicą, że shortkey'e aktywuje się za pomocą wpisania wybranej komendy w grze.
Shortkeys enabled-Zaznaczając tą opcję uaktywniamy działanie shortkey'ów.
Command symbol/b]- …
Create Shortkey-Tutaj tworzymy/edytujemy shortkeye,daruje sobie tutorial tworzenia Shortkey'ów,polecam tutoriale na oficjalnym forum.
Panel Shortkey'ów-Odpowiednio jak w przypadku Hotkey'ów,kratka odpowiada za aktywowanie shortkey'a,kratka obok odpowiada za komendę która będzie aktywowała Shortkey'a,najszersza kratka to pole dla Shortkey'a.
Np. wypełniając pola odpowiednio w kolejności od lewej: X torg auto 1000 say elo Postać będzie mówiła co 1 sekundę „Elo” po wpisaniu komendy torg.

[b]7.Cavebot+Targeting

Czyli to co w bocie najważniejsze,tutaj możemy ustawić auto expienie,depozytowanie itemków,kupowanie potionów/spearów.

a) Cavebot
Tutaj ustawiamy waypointy (drogę po której ma się poruszać bot),lootowanie itemków jak i wszystkie skrypty związane z cavebotem (depositer,refiler).
http://img831.imageshack.us/img831/220/waypoints.png

Tutaj zapisywane są punkty waypoint po których porusza się postać z punkty A do punktu B.
1a) Emplacement-Tutaj możemy zmienić chód naszej postaci. Np. aby postać poszła na północ od aktualnego waypointa wybieramy Emplacement north i klikamy Walk
Do wyboru mamy wszyskie kierunki świata.

1b) Stand-Po wybraniu tego typu waypointa nasza postać zatrzyma się na kilka sekund w wybranym miejscu. (przydatne przy np. odkopywaniu dziur,schodzeniu na niższe piętra).
1c) Node-Przydatne gdy nasza postać w pogoni za potworkiem pominie jeden z punktów. Używając opcji node nie wróci się do punktów które bot pominął lecz uda się do nastepnego punktu.
1d) Walk-Standardowe „Idź”
1e) Action-Przydatne gdy w danym miejscu chcemy aby bot otworzył drzwi,służy też do ustawiania skryptów depozytujących pieniądze i kupujacych eq.
Przykładowy skrypt wpłacania kasy do banku wygląda tak:

say Hi
wait 1000
npcsay deposit all
wait 1000
npcsay yes
wait 1000
npcsay balance

Postać wpłaci kasę do banku,zapyta się ile pieniędzy aktualnie jest na koncie. Wait 1000 przydaje się przy dłuższych rozmowach naszej postaci z Npc,wstawiamy to aby uniknąć Mute.
1f) Rope-Oczywiste jest że ta opcja służy ropowaniu naszej postaci.
1g) Ladder-Tak samo jak w przypadku liny,z tym że wybierając tą opcje nasza postać wejdzie na wyższe piętro za pomocą drabiny.
1h) Shovel-Opcja ta służy do odkopywania zasypanych dziur.
Dziury które wymagają odkopania kilofem/innym narzędziem będą odkopywane tylko i wyłącznie przy użyciu opcji Action i odpowiedniego skryptu.
1i) Lure-Opcja ta służy do lurowania potworków w dane miejsce.
1j) Show labels-Zaznaczenie tej opcji sprawi że w tabelce Waypoints pojawią się nasze opisy danego wpt. Przydatne przy robieniu depositer'ów gdzie labele są wymagane by zrobić skrypt depozytujący kae/dokupujący potki.
1k) Follow waypoints-Zaznaczenie tej opcji sprawi, że bot zacznie się poruszać po przygotowanych Waypointach.

http://img707.imageshack.us/img707/5617/targetingbehaviour.png

Uploaded with ImageShack.us

Tabelka-Tutaj znajduje się lista wszyskich potworków
Name-Tutaj wpisujemy name potworka
Count-Określa się liczbę potworów (any=dowolne)
Setting-Przy ilu potworkach na ekranie ma działać dane ustawienie
Categories-Wypełniamy wedle własnego życzenia
Hp% range-W jakim przedziale procentowym ma być atakowany potwór (domyślnie 0 to 100)
Monster attacks-Możemy ustawić unikanie ataków specjalnych potworów,takich jak wave i beam
Danger lv-Ustawiamy jak bardzo groźny jest dany potwór (0-10)
Desired stance-Ustawiamy jak bot ma podchodzić/uciekać od danego potwora
Desired Action-Tutaj ustawiamy czy bot ma atakować/śledzić danego potworka i typ (czar,runa) ataku który ma być w niego wymierzony. (oczywiście czar/runę można pominąć)
Attack mode-Tutaj ustawiamy typ atakowania potwora (offensive mode,balance mode,defensive mode)
Wear ring-Tutaj wybieramy pierścien jaki bot ma założyć w przypadku zaatakowania danego potworka. (oczywiście można to pominąć)
Loot monster-Zaznaczamy tą opcję aby bot zbierał itemki z danego potworka.
Play alarm-Zaznaczamy tą opcję aby bot odtworzył alarm w przypadku zaatakowania danego potworka.

2.Target selection
Tutaj ustawiamy kryteria pierszeństwa ataku dla potworów.
List order-Jako pierwszy będzie atakowany potwór który jest najwyżej w liście targetting.
Health-Jako pierwszy będzie atakowany potwór mający najmniejszą liczbę Hp
Proximity-Jako pierwszy będzie zaatakowany potwór znajdujący się najbliżej postaci..
Danger-Jako pierwszy będzie zaatakowany potwór który jest najgroźniejszy (wg opcji w targetting list)
Random-Potworki będą atakowane losowo
Stick-Gdy potworek ucieknie z ekranu i wróci ponownie zostanie zaatakowany jako priorytet.
Target must be reachable-Bot będzie atakował tylko potworki do których może dojść.
Target must be shootable-Bot będzie atakował potworki do których może strzelić z runy/czaru/bolta etc.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gra-naruto-pbf.pun.pl www.gim16klasa1b.pun.pl www.mistral-yaoi.pun.pl www.zgr.pun.pl www.dmasg.pun.pl